HTML

VillanyVerda - Elektromos Autó Magyarországon!

A REVA elektromos járművek hivatalos blogja.

Várárolni kifulladásig!

Friss topikok

Villanyverdát töltöttem Debrecen városában!

2009.05.20. 19:19 Niveanivea

Először is: Köszönöm szépen Tamás, hogy adtál áramot! Remélem Apukád is meg tudja nézni majd a fotókat a Verdáról! Ha ezt olvasod, akkor biztosan! :)

Emberek Szeretlek Titeket! Debrecenben élni csodálatos! Nagyon hurrá optimizmus hangulatban vagyok, így gondoltam gyorsan megosztom veletek is (bocs a tegezésért): fodrászhoz mentem, és még éppen volt kb. 35% a Verdában, de azért kerestem egy töltési lehetőséget, csak úgy a városban...Most figyeljetek:Kaptam áramot! :) Így amikor elkészültem, nyugodtan gurulhattam tovább Debrecen utcáin.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://villanyverda.blog.hu/api/trackback/id/tr591134053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása