HTML

VillanyVerda - Elektromos Autó Magyarországon!

A REVA elektromos járművek hivatalos blogja.

Várárolni kifulladásig!

Friss topikok

Az első nagy bevásárlás a "kicsikével"!

2009.06.12. 14:30 Niveanivea

Szép napot! Jelentem: befért! Nem kellett tuszkolni, szuszakolni,logisztikázni sem nagyon...egyszerűen befért, és még maradt is hely. Vásároltam sört (kartonokat), ásványvizet és gyümölcslevet (zsugorral), csokoládét (nem keveset), olajat, szappant, zöldségeket, stb...Fizettem 17.180,- Ft-ot. Ha hozzászámolom a "verda-fogyasztásomat" (kb. 50 Ft), akkor egyszerűen felvirul az acom, mert gyakorlatilag egy buszjegyárának ötödéért jöttem-mentem. És maga a vezetés is élmény volt, a rádióban jó zene szólt, az emberek mosolyogtak, és sütött a nap. Hát kell ennél több? :)


Szólj hozzá!

Címkék: autó életmód bevásárlás elektromos villanyverda reva

A bejegyzés trackback címe:

https://villanyverda.blog.hu/api/trackback/id/tr131181034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása