HTML

VillanyVerda - Elektromos Autó Magyarországon!

A REVA elektromos járművek hivatalos blogja.

Várárolni kifulladásig!

Friss topikok

REVA szerelem, nem múlik sohasem....

2009.05.07. 18:57 mr.peter

 

Belezúgtam. Ez kétségtelen. Fürgén és hangtalanul gurult be az életembe és rögtön rabul ejtett. Azok a vonalak! Az a formás hátsó! A belső értékekről nem is beszélve. Csak a gumiabroncs belső nélküli, bár abban is van szufla. Még az ülés is jó bőr. Oda megyek vele, ahova akarok és Ő szó nélkul megvár, bármeddig is maradok. A szükségletei már-már zavarbaejtően szerények, miközben maximálisan az én kedvemet keresi. Ellentétben az előző szerelmeimmel, Neki nincs CO2 kibocsátása. És ami nem utolsó szempont, kivan mind a négy kereke!

Ez szerelem. És én szerelem!

 


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://villanyverda.blog.hu/api/trackback/id/tr871108590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zpalotai (törölt) 2009.05.08. 22:02:41

Mr. Peter,

Ezt jól megmondta! Első látásra kicsit furának tűnhet...Aztán, ahogy egyre jobban megismeri az ember, minden kicsi apró részletét, kivülről belülről, egyre többet találkoznak...akkor jönnek elő az igazi érzések...ebből lesz...lett az igazi szerelem!
Nem elsőre látásra...viszont egyre milyébb, minél több időt töltünk együtt!

IVTEC1 2009.05.24. 10:27:43

Üdv!
Én úgy vagyok ezzel, hogy olyan autót szabad venni, ami első ránézésre is tetszik. Az már rég gáz, ha valaki csak azért vesz autót, mert most ez a legújabb és már mindenki ilyet vesz és ciki hogy nekem még nincs ilyenem és csak azért veszem meg, és arra gondolok hogy idővel majd meg fogom szeretni. Hát egy frászt! Elsőre kell hogy legyen valami kisugárzása, egy feeling hogy ezt megveszem ha addig élek is! Lehet hogy furcsán hangzik, de ez tényleg olyasmi mint szerelem első látásra.
Amikor a REVA-t megláttam az első képeken akkor azonnal éreztem hogy ez elragadó! Nem találok rá jó szót...
Hab a tortán hogy az elektromos autó témája nekem amúgyis a szívem csücske... ;o) hiszen mérnökként évek óta foglalkozom elektromos jármű tervezéssel.
Szóval, most elkezdtem irigyelni azokat akiknek már van REVA a seggük alatt és arra gondolok hogy nekem is kellene vennem egyet mert már nekik is van... ;o)
Hogyan lehetne kipróbálni vagy bérelni?
Üdv, ivtec

mr.peter 2009.05.27. 16:55:03

Kedves IVTEC!

Örülök, hogy osztja a véleményemet.
Tesztvezetésre Debrecenben már most is van lehetőség, de Budapesten csak a jövő héttől lehet erre számítani. Jelentkezni már most is lehet a honlapunkon a www.villanyverda.hu-n.

Üdv, Mr. Peter
süti beállítások módosítása